Farabi Değişim Programı Nasıl Uygulanır

Program mevzuatta yer alan ilke, usul ve esaslara göre uygulanmaktadır. Uygulayıcı kurumlar esas olarak üniversitelerdir. Programa katılmak isteyen yükseköğretim kurumları öncelikle değişime ilişkin ofisleri oluşturmak, protokolleri hazırlamak ve tüm ilgililere ulaşacak şekilde programı duyurmakla yükümlüdür.



 Eğer değişim için alt yapıları tamamlanmış, gerekli protokoller yapılmış ve diğer tüm hazırlıklar tamamlanmış ise yükseköğretim kurumları değişime ilişkin taleplerini Farabi Değişim Programı Kurum Koordinasyon Ofisleri aracılığıyla, 1-15 Mayıs tarihleri arasında YÖK’e iletir. Yükseköğretim kurumlarının değişim talepleri YÖK tarafından değerlendirilir. Değişim talepleri uygun görülürse süreç başlamış sayılır. Yine bu değerlendirme sonucunda kurumlar tarafından talep edilen tutarlardan uygun görülen tutarlar, Yürütme Kurulu kararı ile yükseköğretim kurumları hesaplarına aktarılır (Farabi Değişim Programı Yönetmeliği Madde 34). Bu süreç her eğitim-öğretim yılı için yeniden gerçekleştirilir.

Farabi Değişim Programı İle İlgili Genel Sorular


Farabi Değişim Başvuru Ve Kabul Süreci İle İlgili Sorular





Hiç yorum yok :

Yorum Gönder